کمیسیون برندینگ
این کمیسیون متشکل از اعضای فعال در زمینه های مختلف صنعت در کشور میباشد.
جلسات ابتدایی این کمیسیون پس از تعیین هیات رییسه اهداف تعیین میگردد و راههای دستیابی به این اهداف توسط اعضا پیشنهاد میگردد.
کمیسیون از طریق اتاق با سازمانها، نهادها، ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی ارتباط برقرار نموده و از مسوولین و دستاندرکاران مرتبط با موارد مطروحه در کمیسیون جهت ارایه نظرات کارشناسی و پاسخ به درخواست های اعضا دعوت به عمل میآورد.
صورتجلسه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برندینگ (25 مهر 1402)
انتخابات کمیسیون برندینگ روز سه شنبه 25 مهرماه 1402 با حضور رئیس اتاق ایران و ایتالیا آقای مهندس پورفلاح، دبیرکل خانم مهندس شهابی و 17 نفر از اعضاء محترم این کمیسیون در محل اتاق ایران و ایتالیا برگزار گردید. در این انتخابات که ریاست آن…
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (8 خرداد 1402)
هفتمین جلسه کمیسیون برندینگ اتاق مشترک ایران و ایتالیا در روز دوشنبه 08 خرداد ماه 1402، در محل اتاق ایران و ایتالیا با حضور آقای دکتر نوری رئیس کمیسیون، آقای بانی شرکا نایب رئیس اول، آقای مهندس ماچیانی نایب رئیس دوم و 25 نفر از…
صورتجلسه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برندینگ (25 مهر 1402)
انتخابات کمیسیون برندینگ روز سه شنبه 25 مهرماه 1402 با حضور رئیس اتاق ایران و ایتالیا آقای مهندس پورفلاح، دبیرکل خانم مهندس شهابی و 17 نفر از اعضاء محترم این کمیسیون در محل اتاق ایران و ایتالیا برگزار گردید. در این انتخابات که ریاست آن…
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (8 خرداد 1402)
هفتمین جلسه کمیسیون برندینگ اتاق مشترک ایران و ایتالیا در روز دوشنبه 08 خرداد ماه 1402، در محل اتاق ایران و ایتالیا با حضور آقای دکتر نوری رئیس کمیسیون، آقای بانی شرکا نایب رئیس اول، آقای مهندس ماچیانی نایب رئیس دوم و 25 نفر از…