کمیسیون برندینگ
این کمیسیون متشکل از اعضای فعال در زمینه های مختلف صنعت در کشور میباشد.
جلسات ابتدایی این کمیسیون پس از تعیین هیات رییسه اهداف تعیین میگردد و راههای دستیابی به این اهداف توسط اعضا پیشنهاد میگردد.
کمیسیون از طریق اتاق با سازمانها، نهادها، ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی ارتباط برقرار نموده و از مسوولین و دستاندرکاران مرتبط با موارد مطروحه در کمیسیون جهت ارایه نظرات کارشناسی و پاسخ به درخواست های اعضا دعوت به عمل میآورد.
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (12دی1401)
چهارمین جلسه کمیسیون برندینگ اتاق مشترک ایران و ایتالیا در روز دوشنبه 12 دی ماه 1401، با حضور مهمانانی از سوی دو شرکت مطرح در زمینه برندینگ ملی و بینالمللی با همراهی آقای دکتر نوری رئیس کمیسیون، آقای مهندس بانی شرکا نایب رئیس اول، آقای…
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (14 آذر 1401)
سومین جلسه کمیسیون برندینگ اتاق مشترک ایران و ایتالیا در روز دوشنبه 14 آذر ماه 1401، به صورت حضوری در محل اتاق و با حضور سه مهمان، – آقای مهندس جوانمردی، مدیر توسعه بازار بین الملل سازمان شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک (ایزیپو) – آقای…
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (12دی1401)
چهارمین جلسه کمیسیون برندینگ اتاق مشترک ایران و ایتالیا در روز دوشنبه 12 دی ماه 1401، با حضور مهمانانی از سوی دو شرکت مطرح در زمینه برندینگ ملی و بینالمللی با همراهی آقای دکتر نوری رئیس کمیسیون، آقای مهندس بانی شرکا نایب رئیس اول، آقای…
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (14 آذر 1401)
سومین جلسه کمیسیون برندینگ اتاق مشترک ایران و ایتالیا در روز دوشنبه 14 آذر ماه 1401، به صورت حضوری در محل اتاق و با حضور سه مهمان، – آقای مهندس جوانمردی، مدیر توسعه بازار بین الملل سازمان شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک (ایزیپو) – آقای…