جلسه انتخابات هیئترئیسه کمیسیون برندینگ اتاق ایران و ایتالیا در روز یکشنبه ۲۰ آبانماه ۱۴۰۴، با حضور ریاست اتاق، آقای مهندس پورفلاح، دبیرکل اتاق، خانم مهندس شهابی، و جمعی از اعضای فعال و علاقهمند، در محل اتاق مشترک ایران و ایتالیا برگزار شد.
این جلسه رأس ساعت ۱۴ با ریاست آقای مهندس پورفلاح آغاز شد. ایشان ضمن قدردانی از حضور پر تعداد اعضا و تشکر از زحمات هیئت رئیسه دوره قبل، بر اهمیت ویژه کمیسیون برندینگ و نقش آن در تقویت عملکرد شرکتهای ایرانی تأکید کردند. ریاست اتاق همچنین توضیحاتی در مورد ساختار و وظایف کمیسیونها ارائه نمودند و با تأکید بر جایگاه برندینگ در فضای اقتصادی امروز، ضرورت توجه به نسل جدید مصرفکنندگان، به ویژه نسل Z، و اجتناب از کلیشهها و محدودیتهای سنتی در مسیر توسعه برندها را یادآور شدند.
در ادامه، خانم مهندس شهابی با تأکید بر تمایز میان برندینگ و مارکتینگ، نقش این کمیسیون در تقویت برندها را تشریح کردند. ایشان همچنین بر برنامهمحور بودن جلسات، دستیابی به خروجیهای مشخص حتی از نخستین نشست ها، تأکید نمودند.
پس از این توضیحات و به درخواست ریاست جلسه، اعضای حاضر به معرفی خود پرداختند. کاندیداهای هیئترئیسه نیز درباره سوابق، حوزههای فعالیت و برندهای مرتبط با خود توضیحاتی ارائه نمودند. در ادامه، انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برگزار و از میان 6 کاندیدا نتایج به شرح زیر اعلام گردید:
- آقای رضا کایدی با 16 رای به عنوان رئیس
- آقای رضا نوری با 11 رای به عنوان نائب رئیس اول
- آقای خشایار حق شناس با 6 رای به عنوان نائب رئیس دوم برگزیده شدند.
همچنین خانم گل رو رهنمائی نیز به سمت دبیر کمیسیون برندینگ معرفی شدند.
ضمنا مقرر گردید جلسات کمیسیون برندینگ از این پس در اولین یکشنبه هر ماه رأس ساعت ۱۴ در محل اتاق مشترک ایران و ایتالیا برگزار گردد.
در پایان جلسه،آقای مهندس پورفلاح و خانم مهندس شهابی ضمن تبریک به اعضای منتخب هیئترئیسه و قدردانی از هیئت رئیسه دوره قبل، ابراز امیدواری نمودند که کمیسیون برندینگ با تداوم جلسات منظم، هدفمند و نتیجهمحور، نقش مؤثری در تقویت عملکرد و دستیابی به اهداف کمیسیون ایفا نماید.
صورتجلسه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برندینگ (20 آبان 1404)





