طبق روال معمول سالهای گذشته که ریاست و دبیرکل اتاق ایران-ایتالیا با سفر به رم با سفیر محترم ایران در ایتالیا ملاقات می کنند، در این سفر نیز در تاریخ 15 شهریور ماه سال 1403 با برنامه ریزی های قبلی آقای مهندس پورفلاح و خانم مهندس شهابی در محل سفارت ایران در رم حضور یافتند و جلسه ای را با حضور عالیجناب دکتر صبوری و معاونین اقتصادی ایشان برگزار نمودند.

در این دیدار، طرفین در مورد مسائل جاری، شرایط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور، فعالیت های انجام شده و برنامه های آتی با یکدیگر بحث و گفتگو نمودند.

ریاست اتاق ایران-ایتالیا در مورد خدمات ارائه شده به اعضا، موانع و مشکلات صدور ویزا، شرایط پیچیده انتقال وجه و فعالیت های اتاق ایران-ایتالیا در این دوران دشوار اقتصادی، با توجه به تشدید تحریم های همه جانبه توضیحاتی ارائه نمودند.

آقای دکتر صبوری نیز از ارائه خدمات سفارت و کنسولگری در اتاق ایتالیا ایران و همچنین ایتالیایی هایی که برای تجارت و گردشگری علاقمند سفر به ایران هستند، به ایرانیان خبر دادند.

در پایان جلسه مقرر گردید که طرفین به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به هموطنان و همچنین ارتقاء سطح روابط اقتصادی دو کشور با یکدیگر در ارتباط بیشتر باشند.