به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و ایتالیا، نمایشگاه مجازی برای اعضای اتاق و کلیه فعالان اقتصادی برگزار خواهد شد.
دبیر کل اتاق مشترک ایران و ایتالیا ابراز داشت که با ظهور و گسترش اپیدمی کرونا و مواجهه با تبعات آن ارزش و کاربرد تکنولوژی از جنبه های مختلفی برای بشر نمایان شد. شرایط کنونی که محدودیت های بسیار زیادی در ارتباط ها و حضور در اجتماعات را به دنبال داشته موجب تعمق و تحرک مردم در اینترنت و بستر های نوین ارتباطی شده به طوری که حتی پیش بینی میشود بسیاری از رویکردها و ساختارها به جهت مدیریت زمان، کنترل هزینه، تسهیل در انجام کارها و دلایل دیگر در آینده دستخوش تغییر خواهد بود.
ایشان معرفی مطلوب محصولات و خدمات به بازارهای مصرف داخلی و خارجی را امروزه به عنوان اصلی ترین و مهمترین مولفه و دغدغه صاحبان بنگاه های اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ ذکر کرد و افزود فعالان اقتصادی جهت تحقق این مهم (با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های بالقوه) نباید از هیچ گونه تلاش فروگذاری کنند و در چنین موقعیتی بایستی با حضوری متفاوت و قوی در دنیای بزرگ تکنولوژی و صنعت نوین، ضمن حفظ و گسترش ارتباط با مشتریان در اقصی نقاط جهان، گامی موثر در معرفی و توسعه ی کسب و کار و تقویت تعامل با تجار و همتایان اقتصادی و رقابت با بازارهای جهانی بردارند.
شهابی با اشاره به رویکردهای اتاق تاکید کرد اتاق مشترک ایران و ایتالیا نیز همواره مترصد ارائه خدمات به اعضا و تبیین شرایط و بستری مناسب به منظور تسهیل در حوزه ی تجارت و بازرگانی دو کشور با چشم اندازهای مختلف می باشد. از اینرو اتاق ایران و ایتالیا بر آن شد تا با برپایی نمایشگاه مجازی به دو زبان انگلیسی و فارسی با کارکردهای مستقل در کنار اعضا و همه ی فعالان اقتصادی باشد و تولید کنندگان کالاها و شرکت های خدماتی را به فعال ترین و کاربردی ترین شکل ممکن در معرفی کالاها و خدمات خود یاری نماید.
دبیر کل اتاق مشترک ایران و ایتالیا در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه ها اظهار داشت که این رویداد مهم در اقصی نقاط جهان همواره مورد توجه همگان بوده و موجب ایجاد فرصتی مناسب برای تبلیغ و معرفی تولیدات و پتانسیل ها و البته زمینه ای مناسب برای شناخت و دریافت نقطه نظرات مشتریان و گروه های هدف، بویژه در بازارهای بین المللی می شود. وی ادامه داد با تکیه بر این واقعیت ناگزیر و همچنین جهت بهره مندی از دستاوردهای حیرت انگیز تکنولوژی که با سرعت و پیشرفت چشمگیری رو به جلو حرکت می کند برپایی نمایشگاه مجازی فرصتی چالش برانگیز و نقطه ی عطفی در رونق و رشد اقتصاد کشور نیز خواهد بود و عدم حرکت در این ماراتن، نقش و حضور ما را در جامعه جهانی کم رنگ خواهد کرد.
این مقام مسوول تبیین پیوسته نقشه راه، به روز بودن و هم آهنگ بودن بخش خصوصی با شرایط گوناگون را امری بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و افزود حضور بنگاه های اقتصادی در این نمایشگاه مجازی بی شک موجب تولید ایده ها ، برنامه ها و رویکردهای مطلوب دیگری نیز خواهد شد. وی در پایان به برخی ویژگی های این نمایشگاه به شرح ذیل اشاره کرد:
– معرفی کالاها و خدمات به تمامی فعالان و مسئولین اقتصادی داخلی و خارجی از طریق نمایشگاه مجازی با تاکید بر صرفه جویی در دو فاکتور مهم هزینه و زمان
– طراحی سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی با غرفه های متفاوت جهت دسترسی و استفاده ی همگان
– قابلیت قرارگیری آدرس اینترنتی غرفه بر روی سایت، کانال تلگرام، Linked in، سربرگ و کارت ویزیت متقاضی
– امکان درج اطلاعات متقاضی اعم از نشانی سایت و اطلاعات تماس در صفحه اول و نمایش مکان شرکت بر روی نقشه گوگل
– استفاده از ابزار visual و Audial برای معرفی کالاها و خدمات (امکان پخش صدا)
– امکان طراحی سه بعدی محصولات برای معرفی هر چه دقیق تر و ظریف تر
– امکان نمایش پوسترها، گواهینامه ها، عکس ها و …. بر روی دیوارهای غرفه
– قابلیت انتخاب غرفه بصورت optional با توجه به عملکرد و رشته فعالیت شرکت ها