ششمین جلسه کمیسیون برندینگ اتاق مشترک ایران و ایتالیا روز دوشنبه 21 خرداد ماه 1403، در محل اتاق ایران و ایتالیا با حضور آقای دکتر نوری رئیس کمیسیون، آقای مهندس ماچیانی نایب رئیس اول، تعدادی از اعضاء اتاق ایران و ایتالیا و خانم توانا دبیر کمیسیون برگزار گردید. مهمانان سخنران این جلسه جناب آقای دکتر جیگاره «مدرس دانشگاه» و آقای دکتر محسنی «مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت نفت ایرانول»بودند و جلسه شامل دو دستور و در دو بخش به شرح زیر بود:

بخش اول با سخنرانی آقای دکتر جیگاره «برندسازی و خلق ثروت »
بخش دوم با سخنرانی آقای دکتر محسنی»اهمیت و نقش برندینگ در موفقیت کسب و کارها»
آقای جیگاره در سخنان خود به مواردی مانند نقش و اهمیت مدیران ارشد، مدیران میانی مانند مدیر بازرگانی و بازاریابی و نقش مشاورین در یک سازمان اشاره کرده و موقعیت هر کدام را از لحاظ نوع دیدگاه و روش مدیریتی شرح داد.
ایشان با اشاره به لایه‌های مختلف مغز و چگونگی فعالیت آنها به کارکرد مغز از منظر بازاریابی اشاره کرد و از طرف دیگر در مورد نوع تصمیم گیری مغز انسان (از زاویه دید مشتری) برای انتخاب یک کالا یا محصول نکاتی را مطرح نمود.
در ادامه به نحوه حضور مدیران ارشد و مدیران میانی در پشت میز مذاکره که بر روانشناسی شخصیت شناسی در مذاکرات تجاری متمرکز بود مواردی را مطرح نمود.
وی در جایی دیگر به برند سازی و خلق ثروت در برندینگ سازمان اشاره کرد و گفت برند سازی یک محصول یا کالا نیز اهداف متفاوتی را دنبال می کند. باید بیندیشیم که ایجاد این ثروت برای ماندگاری در بازار، به وجود آوردن قدرت مالی، ایجاد قدرت اجتماعی یا خلق قدرت سیاسی است .. چون هر کدام از این چهار مورد ساختار برندسازی متفاوتی را دنبال می‌کند و در این مورد توضیحاتی ارائه کرد.
در بخش دوم جلسه، مهمان دیگر برنامه آقای دکتر محسنی به سخنرانی پرداخت و در مورد موفقیت برند نفت ایرانول، عوامل موثر، تاثیر سفیر برند بر ایجاد و ارتقاء کیفیت برند سخن گفت و اضافه کرد گاهی داشتن سفرای برند می‌تواند انعکاس و بازخورد منفی در آینده آن برند نیز داشته باشد که در این مورد نیز تجربیاتی را مطرح نمود.
در ادامه ایشان به سوالات اعضاء پاسخ داد و جلسه با تشکر آقای دکتر نوری از مهمانان جلسه و حضور مؤثر اعضا، در ساعت 16:00خاتمه یافت.