فراری قصد دارد چهار مدل جدید را در سال‌جاری معرفی کند و به نظر می‌رسد اولین مدل به زودی رونمایی شود. این خودروساز دیروز در شبکه‌‌‌های اجتماعی با یک ویدئوی کوتاه، این مدل رازآلود را مورد تبلیغ قرار داد.

تیزر ویدئوی “فراری” فاقد جزئیات مشخص در مورد آنچه در هفته آینده خواهیم دید، است. با این حال، صدا ممکن است سرنخ‌هایی را ارائه دهد. این کلیپ با موسیقی ملایم و صدای جیرجیرک باز می‌شود. لبه فرمان و شیفتر نقره‌‌‌ای رنگ، قبل از اینکه دوربین به عقب برگردد، تمام چرخ را با لوگوی فراری در جلو و مرکز نمایان می‌کند. صدای “جیرجیر” ناپدید و صدای باد جایگزین آن می‌شود، زیرا نور خورشید روی چرخ می‌پاشد و آن را در نور غرق می‌کند. شات آخر اما چرخ را نشان می‌دهد که از فیبر کربن ساخته شده و طراحی پایین تخت را نشان می‌دهد.

فراری مانند خودروسازان دیگر جهان، مجبور است منبع تامین قدرت خودروهای آینده خود را تغییر دهد تا از قوانین آلایندگی سختگیرانه پیروی کند. این شرکت می‌‌‌‌‌‌گوید که متعهد است در نهایت فقط خودروهای الکتریکی و تا آن زمان تعداد زیادی خودروی هیبریدی بسازد، اما ظاهرا به کارخانه‌‌‌ای جدید برای تحقق این هدف نیاز دارد. فراری چند ماه پیش زمینی را در نزدیکی کارخانه سنتی خود در شمال “ایتالیا” خریداری کرد. فراری می‌‌‌خواهد یک خط مونتاژ جدید بسازد که فقط خودروهای الکتریکی و هیبریدی تولید می‌کند. این شرکت از قبل تجربه تولید خودروهای الکتریکی را دارد که اولین آنها فراری لافراری بود.