کمیسیون برندینگ
این کمیسیون متشکل از اعضای فعال در زمینه های مختلف صنعت در کشور میباشد.
جلسات ابتدایی این کمیسیون پس از تعیین هیات رییسه اهداف تعیین میگردد و راههای دستیابی به این اهداف توسط اعضا پیشنهاد میگردد.
کمیسیون از طریق اتاق با سازمانها، نهادها، ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی ارتباط برقرار نموده و از مسوولین و دستاندرکاران مرتبط با موارد مطروحه در کمیسیون جهت ارایه نظرات کارشناسی و پاسخ به درخواست های اعضا دعوت به عمل میآورد.
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (2 آذر 1404)
نخستین نشست دوره جدید کمیسیون برندینگ اتاق ایران و ایتالیا، در تاریخ دوم آذرماه ۱۴۰۴، رأس ساعت 14 با حضور خانم شهابی، دبیرکل اتاق، هیئترئیسه و جمعی از اعضای فعال و علاقهمند به این کمیسیون در محل اتاق ایران و ایتالیا برگزار شد. در آغاز…
صورتجلسه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برندینگ (20 آبان 1404)
جلسه انتخابات هیئترئیسه کمیسیون برندینگ اتاق ایران و ایتالیا در روز یکشنبه ۲۰ آبانماه ۱۴۰۴، با حضور ریاست اتاق، آقای مهندس پورفلاح، دبیرکل اتاق، خانم مهندس شهابی، و جمعی از اعضای فعال و علاقهمند، در محل اتاق مشترک ایران و ایتالیا برگزار شد. این جلسه…
صورتجلسه کمیسیون برندینگ (2 آذر 1404)
نخستین نشست دوره جدید کمیسیون برندینگ اتاق ایران و ایتالیا، در تاریخ دوم آذرماه ۱۴۰۴، رأس ساعت 14 با حضور خانم شهابی، دبیرکل اتاق، هیئترئیسه و جمعی از اعضای فعال و علاقهمند به این کمیسیون در محل اتاق ایران و ایتالیا برگزار شد. در آغاز…
صورتجلسه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برندینگ (20 آبان 1404)
جلسه انتخابات هیئترئیسه کمیسیون برندینگ اتاق ایران و ایتالیا در روز یکشنبه ۲۰ آبانماه ۱۴۰۴، با حضور ریاست اتاق، آقای مهندس پورفلاح، دبیرکل اتاق، خانم مهندس شهابی، و جمعی از اعضای فعال و علاقهمند، در محل اتاق مشترک ایران و ایتالیا برگزار شد. این جلسه…